The land of the long white cloud - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Thijs Mahler - WaarBenJij.nu The land of the long white cloud - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Thijs Mahler - WaarBenJij.nu

The land of the long white cloud

Door: Thijs

Blijf op de hoogte en volg Thijs

03 November 2013 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Goedemiddag,

Het is even geleden dat ik een teken van leven heb gegeven op mijn blog, en mijn moder vroeg zich al af of ik nog leefde, dus voor diegene die mij niet op facebook hebben of my hebben geblokkeerd als vriend vanwege alle jaloersmakende foto's dan nu hier een update.

Nieuw Zeeland zit er bijna op en ik vlieg over twee dagen terug naar Australie en ga donderdag weer aan het werk in de aluminiumfabriek.
De afgelopen 5 weken zijn voorbij gevlogen en ik heb ontzettend genoten van Nieuw Zeeland en wil hier eigenlijk nooit meer weg. Maar ja het geld is op en dat kan je beter in Australie verdienen dan hier.

Voor Roy Lemmens hier ook nog even een samenvatting in 10 zinnen.
Het land is waanzinnig mooi, ieder uur een ander landschap en grote delen zijn ook nog echt ongerept. Het is dan ook bij uitstek geschikt voor hikes en outdoor activiteiten. Zo heb ik onder andere een klimsessie in een gloeiwormgrot gedaan, raften in river valley, kanoen in een nationaal park in de regen, de tongariro crossing (een 20 kilometer lange hike over vulkanen)
Diverse andere hikes, 2 bungejumps waarvan de hoogste 134 meer hoog in Queenstown en de andere met waterdip in Taupo. Verder nog een canyon swing gedaan in een Alien pak en voor de grap naar een eiland gezwommen en weer terug. Kortom ik heb me goed vermaakt en hoop hier zeker nog een keer terug te komen.

Dit is het even voor nu waarschijnlijk komt het hele verhaal morgen.

Groeten, Thijs

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Thijs

Actief sinds 22 Maart 2013
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 25067

Voorgaande reizen:

06 Maart 2013 - 06 Maart 2014

Australië, Nieuw Zeeland

Landen bezocht: